Subject: Ed: Teatis Tervishoiuametile spordimeditsiinialase pädevuse hindamisest
From: "Margit Toop" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 09:42:00 +0200

Tere!

Palun registreerida DELTA-s.

Lugupidamisega

Margit Toop

peaspetsialist

tervishoiuteenuste osakond

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Liina Saar <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 6. märts 2024 17:21
Adressaat: Margit Toop <[email-masked]>
Teema: Ed: Teatis Tervishoiuametile spordimeditsiinialase pädevuse
hindamisest

Tere

Edastan.

Liina Saar

peaspetsialist

tervishoiuteenuste osakond

+372 6509858

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Agnes Mägi <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 6. märts 2024 17:03
Adressaat: Liina Saar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Teatis Tervishoiuametile spordimeditsiinialase pädevuse hindamisest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan Teile manuses Eesti Spordimeditsiini Föderatsiooni pädevuse
hindamise komisjoni otsuse spordimeditsiinialase pädevuse omistamisest
kolmele arstile.

Lugupidamisega,

Agnes Mägi

Pädevuse hindamise komisjoni esimees,

Eesti Spordimeditsiini Föderatsioon.